Mārketinga izpēte un iekšējā tirgus analīze

20 Nov

Mārketinga izpēte un iekšējā tirgus analīze

Mārketinga izpētes galvenais mērķis ir nepieciešamās informācijas iegūšana par galvenajām tirgus, un tā nozaru tendencēm, klientiem, piegādātājiem,  konkurentiem, lai varētu veikt pareizus lēmumus  uzņēmuma vadīšanā. Tirgus izpētes mērķis ir paredzēts, lai varētu atrisināt uzņēmuma vadības problēmas sektoros b2C un b2b. Mārketinga izpētes iemesli var būt sekojoši: nepieciešamība apgūt  jaunus tirgus nepieciešamība paplašināties, uzņēmuma darbības diversifikācija […]
19 Nov

Esošo un/ vai potenciālo piegādātāju, partneru un klientu analīze.

Jūs neesat drošs par saviem partneriem? Vēlaties uzsākt kopīgu biznesu, bet pašreizējais partneris Jums ir kā „balta lapa” ? Mēs Jums palīdzēsim ievākt nepieciešamo informāciju par Jūsu iespējamo un /vai esošo piegādātāju, partneru vai klientu uzticamību un produktivitāti Latvijas Republikas teritorijā. Mēs izmantojam dažādus informācijas avotus, ieskaitot internetu, uzņēmumu reģistru, valsts iestādes utt. Viss būs […]