26 Nov

Grāmatvedības uzskaišu atjaunošana

Grāmatvedības un nodokļu atskaišu nepieciešamība var rasties gadījumos, kad ir nepieciešams saglabāt uzņēmumu neskatoties uz to, ka grāmatvedība agrāk tika veikta nepareizi vai netika veikta vispār.
Grāmatvedības atskaišu atjaunošana- ir grāmatvedības reģistru atjaunošana, pamatojoties uz sākotnējo dokumentāciju ar sekojošajiem pārskatiem un precizētajām deklarācijām, kas gala iznākumā atsver visus jautājumus un pretenzijas no nodokļu iekasēšanas institūcijām.
Kompānijas vadītājam, grāmatvedības uzskaišu atjaunošanas pakalpojums ir nepieciešams, lai izvairītos no sankcijām, kas var rasties trūkstošu vai nekorektu nodokļu atskaišu dēļ, kas savukārt var novest pie uzņēmuma bankas kontu aresta, kompānijas vadītāja saukšanas pie atbildības, kā arī līdz uzņēmuma bankrotam.
Pakalpojums, lai atjaunotu grāmatvedības un nodokļu uzskaites ietver:

  • primāro dokumentu pārbaudi, apstrādi un analīzi uz to atbilstību likumdošanas aktiem;
  • datu ievadi grāmatvedības programmā;
  • finanšu reģistru veidošanu;
  • nodokļu maksājumu pārbaudi  un aprēķināšanu;
  •  nodokļu pārskatu izlabošana, sagatavošana un nodošana, utt.

Rezultātā, Jums būs sakārtoti uzņēmuma grāmatvedības un nodokļu pārskati, automatizēta grāmatvedības uzskaišu sistēma, optimizēta nodokļu politika, kā arī sniegtas rekomendācijas tālākajām finansiāli saimnieciskajām darbībām.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *